Inte alltid på topp


Såhär glad och såhär fint hår har jag inte varit/haft idag.

Jag har varit jätte seg idag, knappt lämnat min säng alls utan bara suttit här framför datorn. Känner mig trött, som att jag skulle kunna somna nu. Men jag vill inte göra det för då kommer morgondagen snabbare och kommer morgondagen fort ja då är det skola snart. Jag vill klippa mig och färga håret men min frisör är bortrest, jag vill ha sommar och sol men hösten närmar sig och jag vill ha lov men lovet är precis slut.Lyckade önskningar eller hur?

Nu ska jag, berätta skämt för ville, dricka upp mitt isvatten och prata lite till med Jessica.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0