Lånar bara


Just nu sitter jag i bilen utan för färgbutiken inne i Pajala. Ja ni läste rätt, jag sitter i bilen utanför en affär och använder deras internet. Herre gu har man öppet nätverk får man väl skylla sig själv? Där har ni iaf anledning till att alla inlägg kommer på rad, jag har nämligen varit duktig och skrivit de i word innan så nu är det bara att lägga in. Nu har jag inte många dagar kvar här uppe, på torsdag eftermiddag befinner jag mig nämligen hemma i mitt eget hus igen och om jag ska vara helt ärlig så känns det faktiskt ganska skönt. Jag har inte hunnit vara hemma så mycket den senaste tiden och så kommer det fortsätta fram tills skolan börjar, därför längtar jag efter att få sova i min egen säng, duscha i min dusch, ha tillgång till alla saker jag vanligtvis har tillgång till nr jag är hemma. Borta bra men hemma bäst?

Ha det underbart allihopa för jag vet inet när vi ses/hörs nästa gång.
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0