Not like me

Jag är i stort sätt färdigpackad nu. Lite smågrejer som saknas, sådant jag måste ha imorgon och som jag inte orkat leta fram.

Känns lite konstigt, jag brukar alltid packa i sista sekunden, dvs. sitta uppe halva natten och packa. Men nu är allt fixat, så vad ska jag göra ikväll? Att ligga fastklistrad framför tv.n nere i soffan låter inte helt fel och om min kropp har något vett i sig borde den nog vilja somna rätt tidigt. Nej nu ska jag klä på mig och sedan lägga mig i sängen och titta lite på tv. Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Tunner

du får se till o hare så jävla roligt där borta :D

2009-08-10 @ 19:34:24
Postat av: Erika

Tack så mycket det ska jag :D

2009-08-11 @ 10:45:12
Postat av: emmaaa

im truly deeply impressed ;D

2009-08-18 @ 15:32:17
Postat av: Erika

HAHAH, taack det känns bra emma ;) (Imorgon ses vi, yeeeeeeeeej :D)

2009-08-19 @ 13:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0