På riktigt

Satt precis och tittade igenom massa aker jag hade sparat på datorn och då hittade jag det här:

”Jag måste bara säga att det är i alla fall mycket coolare att vara sopphämtare här än hemma. Jag menar kolla bara bilarna de har!”

Soppbilarna är grymma här i New York =O någon blandning av en monstertruck (med massa stora lysande lampor och silver fälgar eller vad det heter) och en lastbil. Okej, förklaringen gör att de kanske inte alls låter så coola, men trust me. Det är de verkligen!

Det som jag satt inom citat tecken har jag förmodligen sagt till mina föräldrar och sedan skulle jag nog skriva ett inlägg om det och förklara hur de såg ut haha.

Nu sitter jag här, klockan är halv fyra på eftermiddagen och det känns knappt som jag varit i skolan idag. Trots att jag har varit i skolan från 09.00- 13.20 så kan jag inte riktigt få in att vi faktiskt börjat skolan på riktigt igen. Sista året har officiellt börjat, lektionerna är igång och alla böcker är utdelade. Nog om det, nu ska jag bädda sängen. Plocka undan lite, fortsätta leta efter mitt gymkort och alla andra kort och sedan sätta på mig några mysiga kläder och bara ta det lugnt. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emmaa

låter som en toppenidé ;) jag tänkte göra detsamma, men det är inge beck ikväll tror jag :O jag var jättetaggad på en slökväll med beck XD

2009-08-24 @ 17:03:39
Postat av: Erika

Fan de hade varit riktigt skönt, man får se lipstick djungel istället :D

2009-08-24 @ 17:12:08
Postat av: emmaa

haha ja det får man väl. men det är inte samma sak som gunvald larsson...



såg hur du traskade förbi vårat hus nyss ^^ blev du inspirerad av min hurtighet i morse ;) haha

2009-08-24 @ 19:34:02
Postat av: Anonym

Där har du en poäng, gunvald larsson e speciell! Haha jaa eller bara allmänt. Man måste ju börja någon gång så :D

2009-08-24 @ 20:06:11
Postat av: Anonym

SOPPBILAR????

2009-08-25 @ 22:20:37
Postat av: Anonym

SOPPBILAR????

2009-08-25 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0