Short & stövlar, sommarmode 2009?

Kom fram hit till Kihlangi igår kväll efter en resa genom nästan hela landet. Det är mysigt här uppe, otroligt mysigt och man känner sig väldigt avslappnad.

Både igår och idag på förmiddagen har det även varit otroligt fint väder. Solen skiner och det är riktigt varmt ute. Nu däremot börjar det blir lite molnigare så jag har satt mig i köket och försöker få internet att fungera. Det går sådär kan jag säga.

Sitter och lyssnar på farmor och Ingrid när de pratar men även det går sådär. Ibland kommer det något ord på finska och ibland består flera minuters prat endast av finska. Sen handlar det nästan bara om personer och platser här uppe som jag inte har någon aning om var/vem det är haha.

Vi hörs lite senare?
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0