jahaaapp

Ibland undrar jag vad jag tänker med. Igår satte jag mobilen på ringning kl 06.45 (jag börjar 09.15) och nu är jag helt klar. klockan är åtta. Ska bara borsta tänderna... Vilket betyder att jag har en hel timme på mig att borsta tänderna?! Varför skulle jag sätta klockan så jävla tidigt för?

Nu får jag även reda på att vi inte har den första lektionen och att vi egentligen börjar kl 10.45.

Oj glömde bort att jag satt och bloggade och började istället försöka komma på ideér till mitt argumenterande tal. Nu har jag gjort det så det käns väldigt skönt. Nej ska dra mig härifrån och kanske försöka göra lite nytta istället.


Kommentarer
Postat av: emmaaa

haha sånt där suger... själv har man vaknat med bajsförkylning, det suger också! ^^

vad ska du skriva om då? :D

2009-08-26 @ 09:28:24
Postat av: Erika

Du kanske har fått min förkylning för ja e typ frisk nu :P

ja ska skriva om att man borde införa 3 dagars helg haha

2009-08-26 @ 09:45:42
Postat av: Anonym

Superidé, om du ska bli politiker så kommer jag rösta på dig :)

2009-08-26 @ 11:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0