find somebody to love

I'm back. Sitter parkerad i sängen med Queen spelandes på hög volym och saker i hela sängen och över hela golvet. Det är så det ser ut när jag packar. Eller ja packandet blir det inte så mycket av, jag fastnar mest framför datorn. Men det känns bra att ha börjat i alla fall haha.

Snabb sammanfattning av min tid sen ja kom från landet:
  • Shopping med Emma, Emma och Issa
  • Målning (i massor)
  • Badning
  • Film med Jonsson och Sandmark
  • Promenad med Robin
  • Tjejkväll med Emma, Emma, Issa och Jessica.
Ungefär så har det sett ut och lite andra smågrejer. Nej ska försöka få lite ordning här inne innan jag ska sova.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0