Weekend

Fullt upp hela helgen. Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstanns. Så vi tar en snabbsumering av varje dag:

Fredag: "Skola", få biobiljett, åka till stan med Jessica, möta Malin, prata, sova.
Lördag: Stan med Malin, Johnny och malins kompis kom, hem till kusinerna, hem och göra sig iordning, Jessica kom, vi mötte Rikard, åkte till stan, mötte ville på ace, hade en skiit rolig kväll, mötte Andreas, Rikard-Malin-Andreas och jag gick hem från vby, sov.
Söndag: vakna 12, äta frukost/lunch, prata prata prata, springa till tåget!

Nu ska jag sätta mig och plugga lite, wooohooo! Men det kan jag göra efter en rikigt underbar helg.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0