Back!!

Kaoset är i fortfarande i fullgång! Det var fyra dagar (om man räknar med idag) sedan jag satt vid min dator. När lugnet efter julen hade lagt sig började nästa kaos, rensningen av förrådet. Mina vänner vet hur det ser ut i vår tvättstuga och ni andra, föreställ er bara ett fruktansvärt kaos av kläder och kartonger överallt. Det är ju som sagt ett tag sedan man använde sommarkläderna så de ligger begravda någonstanns i kaoset och måste hittas för snart, väldigt snart åker jag till Mauritius :)

Hur som helst så sitter jag nu här mitt bland alla kläder och har tittat på ett X antal avsnitt av "Vårt brölopp i era händer". Kopplar av på riktigt, detta är nog första dagen sedan två dagar innan julafton som jag verkligen inte gör någonting. Eller jag gör ju någonting, jag sorterar kläder.. men ja ni förstår vad jag menar.

Hörs lite senare... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0