Blivande kock?

Jag har tagit en riktigt skön dusch med hårinpackning och ansiktsscrub så nu känner jag mig mycket bättre, har även lagat middag. Pappa och jag gjorde en deal, jag fixade middagen idag (bruchetta) och han imorgon (sushi). En mycket bra deal enligt mig. Så imorgon blir det att hålla sig undan på kvällen, plugga internationell ekonomi, packa kläder för helgen i västerås och äta sushi. Mamma ska nämligen ha tjejmiddag så det är därför jag och min kära far får "gömma" oss lite.

Ska även till Sacomässan, lite olika universitet och högskolor som är där. Blir skönt för då går vi nämligen bara i skolan fram tills lunch och sedan får vi ledigt för att åka dit om vi vill. Nej ska sluta babbla och titta till maten nu,
Puss!

Kommentarer
Postat av: emmaaa

åå när ska du till sacomässan? jag ska också dit imorgon ^^

2009-12-02 @ 20:42:59
Postat av: Emma

me tooooo!

2009-12-02 @ 22:13:38
Postat av: Emma

me tooooo! ifall jag orkar hehe..

2009-12-02 @ 22:14:05
Postat av: Erika

Jag vet inte när jag ska dit riktigt vår lektion slutar 11.15, sen ska vi äta men efter de åker vi nog :) du???

2009-12-02 @ 22:17:21
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0