Det tar på krafterna

Dagen blev... inte som jag tänkt mig utan mycket bättre! Började med en lång skön sovmorgon, sedan bakning tillsammans med Emma. Vi var båda mycket nöjda med resultatet, så nu hoppas vi att även farmor ska bli det. Det återstår bara att hitta en fin burk att lägga godiset i (Ni får se fantastiska bilder lite senare). Efter det åkte jag in till stan där jag mötte Mamma och Johnny. Tillsammans gick vi alla tre och köpte de sista julklapparna och fikade. Hela eftermiddagen var väldigt mysig! Mötte även min faster och hennes man inne på bokhandeln haha, världen är liten ibland.

Nu är jag i alla fall hemma och är nästan helt slut. Ska bli skönt att få krypa upp i soffan ett tag och titta på tv. Hörs om en stund. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0