Försöker i alla fall vara produktiv

Det är redan helt mörkt ute, sjukt klockan är ju inte ens fyra! Jag sitter i alla fall och pluggar, tänkte att det var dags att sätta igång och läsa lite internationell ekonomi nu. Kan dock säga att det varken är intressant eller speciellt roligt men jag gör det i alla fall. Försökte att "höja" stämningen lite genom att tända ljus.

Funkar väl sådär men det är ju alltid något. Ska ända sluta snart och titta på projekt runway hihi. Juste! De är nästan hela klara med vår framsida nu och det blir riktigt fint tycker jag. Ska titta sen hur de ser ut när de har åkt för de känns lite fel att stå och smyga i fönstrena som jag har gjort nu haha..

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0