Framtiden

Saco-mässan var ansträngande. Det är inte så jobbigt att gå runt och titta bara men när det är ca 100.000.000 människor överallt och man bär på påsar fulla av massa kataloger så är det jobbigt. Nu är jag helt slut och vill inget hellre än att gå och lägga mig och sova men klockan är ju bara halv sex så det går inte för sig. Istället ska jag plugga, kul va! Förstår att ni är extremt avundsjuka på mig men vad ska man göra.. alla kan inte ha det lika skönt som jag har det. HA   HA!


Massor med kataloger och pennor blev det men helt ärligt har jag ingen aning om vad det är för något jag har tagit. Vi tog kataloger där man fick saker med... Sånna är vi!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

HAHAHAH scchh irri säg inte!!!

2009-12-03 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0