Halv åtta hos mig

Jag blev lite inspierad av "halv åtta hos mig". Det var på tv precis innan vi skulle äta, så jag kände att jag var tvungen att testa hur fint jag kunde lägga upp min mat. Visst ser det helt sagolikt ut?


Middag alltså:
Tortellini m. creme fresh, hot tacosås, tomatpure, parmesan, salt och peppar.
Mjölk/"vitt vin" (som jag skämtade till det och sa när vuxna drack vin till middagen)

Värsta matlagnings inlägget, kanske borde säga som de gör på tv, "Receptet finns hos min mamma"
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaa

haha sötnos ^^ såg smarrigt ut ;) vad sägs som fika och skitsnack i helgen? eller när ska du till västerås?? pussm<3

2009-12-01 @ 23:03:46
Postat av: Erika

det var det också ;) Åker fredag kommer hem söndag :O men hmm nästa vecka någon gån? :D <33

2009-12-01 @ 23:11:40
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0