Hopplöst

Jag hatar sånna här nätter, ni vet då man bara inte kan somna. Kan helt ärligt säga att jag inte är ett dugg trött och klockan är ändå 04.10. Igår somnade jag vid den här tiden ungefär så det kan ju ha något med det att göra. Tänk snart ska alla stackare som börjar kl 06.00 på morgonen gå upp. Eller stackare och stackare de har i alla fall något att göra, själv så är jag uttråkad och jätte hungrig. Jag känner till och med för att städa, tvätta och bara fixa ordning hela mitt rum så kul har jag. Tyvärr är det ju inget jag kan börja med nu, då vaknar hela huset.

Men är det inte lite så att när man inte kan göra någonting då känner man alltid för det. Eller är det bara jag? Såhär mitt i nätterna får jag alltid lust att gå och träna eller städa eller liknande men inte direkt som att jag skulle gå ut nu själv och springa eller börja dra fram dammsugaren. Ni förstår principen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0