Konstig dag

Det var en mycket konstig dag igår. Eftersom jag inte kunde somna på kvällen så slutade det hela med att jag var vaken hela natten. Gick till skolan som vanligt och tog mig igenom dagen. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle ta det lugnt i en timme och titta på project runway så att jag skulle orka plugga lite matte sen men den planen gick inte riktigt som den skulle. Istället somnade jag direkt när programmet var slut och sov i tre tim fram till åtta. Höll mig vaken några timmar till och sedan gick jag och la mig. Idag känner jag mig betydligt piggare men min förkylning är på väg tillbaka suck. Skriver mer sen nu måste jag till skolan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0