KOnstigt beteende

Ibland gör jag saker som jag inte ens förstår själv, som idag tillexempel.

En bil stannar utanför huset, det är mörkt ute så jag ser inte riktigt vems bil det är, antar att det är pappas bil och tänker att jag ska vara duktig och hjälpa han bära in sakerna (det såg ut som han lyfte ut saker ur bilen). Så jag går och öppnar ytterdörren men när jag öppnat den ser jag att det inte alls är vår bil utan det sitter två män i bilen och de lägger något i brevlådan. Av någon anledning står jag först och tittar på de en stund, sedan när jag ser att de tittar så stänger jag bara dörren. Tänker gå därifrån men ångrar mig så jag går och öppnar en gång till, männen sitter fortfarande kvar i bilen, och stänger den efter någon sek igen. Vet inte vad jag tänkte på eller vad jag ens höll på med.. men ja.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det har du såå rätt i :D

2009-12-09 @ 22:30:46
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahahaha va rolig du är! Skönt att höra att man inte är ensam om att inte riktigt veta vad man håller på med..

2009-12-10 @ 09:42:50
URL: http://zazoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0