Nu är jag framme, eller ja har varit det hela dagen

Förlåt kära ni men det blev lite brottom igår och förrigår. En långpromenad gjorde att jag inte kunde blogga och liknande som jag tänkt innan åkte och när jag sedan tänkte göra det en snabbis innan vi tog oss ut till arlanda ja då hade pappa redan hunnit stänga av internet.
Nu sitter jag i alla fall här, på vår hotellrum i Mauritius. Det är extremt fuktigt men varmt så det är rätt mysigt faktiskt haha. Klockan är väl närmare åtta här nu så vi ska strax gå till restaurangen och äta. Efter det blir det lite nyårsfirande här på hotellet (det är ett STORT hotell, finns allt möjligt kul och man blir behandlade som en kunglighet nästan. Drinkar när man kommer, väldigt trevlig personal som pratar mycket och ja det är bara väldigt mysigt). De har nämligen fixat iordning så att de ska kunna vara nån hyfsat stor fest här efter tolvslaget.
I alla fall det jag ville säga var Gott Nytt År! och att jag kommer sakna mina vänner där hemma. Men vi ses om ett tag igen, sålänge ska jag försöka hålla er uppdaterade så bra som de går härifrån.
PUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0