Skyller ifrån mig

Det har inte blivit mycket bloggande för mig de senaste dagarna. De har istället bestått av plugg, plugg, plugg och lite mer plugg. Sen ska man ju inte undanhålla att när jag inte har pluggat så har jag faktiskt bara tagit det lugnt och legat och tittat på tv. Idag var sista kvällen, sista kvällen av plugg så från och med imorgon behöver jag inte plugga mer då är det ledigt för min del! Vet ni hur underbart det känns?? Heeelt underbart.

Så imorgon lovar jag att bli lite duktigare på att uppdatera, det har ni mit ord på. Nu ska jag se klart på Bridget Jones dagbok. Have a nice night!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

såg också samma film :)

2009-12-15 @ 23:14:00
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: emmaa

haha jag med ^^ du skulle sagt att du var färdigpluggad så hade jag bjudit på varm choklad ;D

2009-12-16 @ 00:13:44
Postat av: Erika

Den e såååå bra :D ÅH att jag missade det :o Hör av mig idag istället ;)

2009-12-16 @ 08:41:05
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0