SNÖÖÖÖÖÖ (med stora bokstäver)

Hej mina kära! Idag är näst sista dagen innan lovet. Imorgon, ÄNTLIGEN, är skola och sedan avslutning på kvällen. Ni anar inte hur glad jag är över att idag kan jag komma hem från skolan och göra precis vad jag vill utan att känna dåligt samvete för att jag borde plugga.

Igår snöade det konstant hela dagen, skit mysigt. Dock var det fruktansvärt kallt ute så idag blir det att klä på sig riktigt riktigt ordentligt. Stor dunjacka, halsduk och uggs. Kan redan nu känna hur skönt det kommer att bli haha.

Såhär mycket snö kom det bara igår! Inte fy skam.

Vi hörs i eftermiddag och då lär det vara en glad Erika som skriver.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0