So far

Skolan slutade i torsdags och idag är det lördag alltså min andra dag på lovet. Torsdagen var... lite annorlunda om man säger så. Vår lektion slutade kl 14 och avslutningen var inte fören 1630, därför åkte vi några stycken (rätt många) till Kista och "uträttade ärenden". Rättare sagt tittade i affärer, tittade efter julklappar och köpte mat på max lite i farten. Sedan stod vi ute i snöovädret i si sådär 20 min och väntade på en buss som aldrig kom, detta resulterade i att vi missade avslutningen och hade stressat tillbaka till skolan helt i onödan.

Fredagen var en otroligt mysig dag, sov ut till halv 12 åkte till vby och träffade flickorna (köpte julklappar och presenter), åkte hem till Emma för att hämta lite grejer sedan gick vi till mig och började fixa oss/titta på love actually och efter det rullade kvällen på och vi kom hem vid strax före fyra tiden imorse. Hoppas iaf Jessica hade en riktigt rolig kväll för det var det som var meningen!!

Nu blir det en tripp till Nacka fourm, Aufwiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Paulin

ja men nånstans måste man ju kasta det så varför inte i taket, de är liksom där jag hört att man ska kasta det ;D

2009-12-19 @ 18:03:26
URL: http://ppaulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0