1. Pessimistisk/Negativ eller 2. Optimistisk/Positiv?, jag är nog 1!

"Having your boyfriend do your dirtywork dosen't make you innocent".

Väldigt sant, eller hur?

Aja citatet har ingenting med någonting jag tänke säga att göra, tyckte bara det var bra sagt. Just nu känner jag mig helt tom bokstavligt talat. Vet inte rikigt vad det beror på om jag är trött eller vad, har varit smått irriterad/irriterad hela dagen.

Efter en 08.30-17.00 dag i skolan så måste jag sätta mig och plugga ännu lite mer, nästan så jag längtar (hör ironin). Usch va negativ jag är känner jag! I have to shape up! Något positivt är ju i alla fall att idag den 16 februari har det gått en månad sedan Theo och jag blev tillsammans. Grattis till oss! :)

Nu blir plugg så kanske vi hörs senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0