AAAAAAAAAAAHHHHHH!!

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Började med att jag och Emma åkte till vby och tittade lite, gick runt där nån timme och umgicks bara. Sen var jag tvungen att åka hem för att börja packa, så så gick det bli. Några timmar senare gick jag över till Emma igen och vi satt och pratade ett tag innan Emma S kom över och vi åt middag tillsammans alla tre. Pasta med pesto i olika smaker (muumsigt!). Efter det blev det till att spela och äta kex/kakor. Kanske inte låter mycket till världen hahah, men jag har haft en riktigt mysig kväll och dag!

Imorgon klockan halv sex på morgonen kommer taxin och hämtar oss så egentligen borde jag sova nu för länge sen!
Tänkte bara säga Ha det heelt underbart här hemma! För jag tänker ha det fantastiskt :D Så hörs någon gång under veckan i alla fall för jag har datorn med mig. Miss me ALOT mina vänner<3
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för en mysig middag :) ha de BÄST nu irri!!! vi ses när du kommer hem! <3<3<3

2009-02-25 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0