abcdefghijlkmnopqrstuvwxyzåöä

inom loppet av tre timmar och 19 minuter har jag hunnit: äta frukost, titta på film (smart people) och ätit lunch. Pjuh! Starkt jobbat Erika. Nu ska jag läsa Snabba Cash så att jag blir klar med den någon gång, bara 40 sidor kvar nu. Sedan ska jag kanske skriva lite på engelskan och sedan får jag vara klar för idag. Orkar inte riktigt koncentrera mig på någonting känner jag. Som tur var känner jag mig i alla fall bättre idag än jag gjorde igår men verkligen inte bra ännu, suck!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

usch vad jobbigt :( krya på dig!

2009-02-03 @ 16:21:09
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

tack så mkt :)

2009-02-03 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0