Borde jag?

Känner mig helt trött i huvudet just nu. Lite konstigt med tanke på att jag somnade strax innan elva igår och att denna dag inte har varit speciellt lång eller jobbig. Första lektionen var italienska då vi kom in på diskussionen om man skulle välja till italienska steg 3. Både Sandy och Issa ska göra det så nu blir jag lite sugen. Kanske ska jag också göra det? Deras argument var men HALLÅ man får åka till Italien i en vecka och skolan betalar resa och boende. Så för tillfället lutar det faktiskt åt att göra det : O tänk er en vecka här kanske eller här.


(riktigt dålig bild, men ja man ser hyfsat i alla fall. Sådan färg har jag nu haha, ni får finare bilder någon annan gång)

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad snyggt håret blev! är de sant får ni åka till italien en vecka? :O de tror jag inte vi får göra minnsan.. orättvist! :O

2009-02-11 @ 17:59:40
Postat av: Anonym

haha tack så mkt:D

Jaa det får vi! Å man behöver inte ens betala för de, typ bara mat och om du shoppar något å sådär men :P

2009-02-11 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0