en bild säger mer än 1000 ord!

Eftersom att jag inte har någon aning om vad jag ska skriva  så tänkte jag istället lägga upp några bilder från dagen. En bild säger ju trotts allt mer än 1000 ord och jag har kanske fyra stycken så bara det är ju 4000 ord. Inte fy skam eller hur ; )

Frukost blev det på arlanda, anledningen till denna bild hittar du om du tittar i koppen. Tjejen i kassan gjorde ett hjärta i mjölken på latten och jag lyckades ha kvar det enda tills jag druckit upp! Duktigt vad och lite roligt tyckte jag allt att det var : P



Utsikten från hotellrummet (dock vill bilden inte som jag vill, så den lägger sig åt fel håll).
Plus att nu går de typ inte att ladda upp bilderna längre, konstigt! Internetet gillar tydligen inte mig : ( Så jag gör väl ett nytt försök imorgon.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0