en positiv sak med att växa upp

Jag har kommit på ännu en fördel med att bli äldre! Och det är att man blir mer och mer som kompis med sina föräldrar. När jag umgås med mina föräldrar nu känns det nästan som att jag är med mina kompisar, asså ni förstår vad jag menar. Man kan umgås på ett annat sätt med de än man gjorde när man var liten. Nu tillexempel så
  • Åker jag och hyr film med de.
  • Sitter och bara pratar/skvallrar.
  • Åker och möter de för att t.ex. äta lunch eller fika.
  • Kommer på planer vi vill göra, t.ex. som att ta bort kontoret och göra om det till walkincloset.
  • Går runt och tittar i affärer
  • osv.
Ni ser vart jag vill komma. Okej, jag gjorde mycket av det där förr med men det kändes inte på samma sätt då det känns annorlunda nu. Men på ett positivt sätt.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaa

walking closet <3

min lampa <3

2009-02-10 @ 21:17:23
Postat av: Erika

hahah jaa, vilken dröm ;D

2009-02-10 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0