En trött jag


Nu är min kropp trött och min mage riktigt hungrig! Matchen gick... eller jag ångra mig fråga inte ens. Den är över och glömd vid det här laget. Ser istället fram emot kvällen som jag ska spendera klädd i mina älskade velourmjukisar framför tv.n med datorn i knät. AH!! va skönt det ska bli. För ikväll är det nämligen The breakup på tv, den får man inte missa. Eller okej den är inte sådär jätte bra egentligen men Jennifer Aniston e ju med så det är alltid något som höjer upp den.

Hade glömt bort hur det känns att vara såhär slut i kroppen. Brukar aldrig bli det efter matcher eller träningar längre, men det är faktiskt en riktigt skön känsla. Det känns verkligen att man har rört på sig. Sen kanske det inte är så konstigt att jag är det idag med tanke på att jag har varit sjuk hela veckan och än inte är helt frisk. Men ändå! Kanske är dags att börja gå och gymma igen, var som sagt ett tag sen jag var där. För att vara helt ärlig så har jag nog bara varit och simmat en gång sedan jullovet. Det är ganska illa faktiskt : O Jag skäms!

Nu ska jag gå och fixa lite mat tror jag, orkar inte vänta på mamma längre hon är lite för långsam och jag är vrålhungrig, haha.
Ha det underbart allihopa så hörs vi garanterat senare
Erika

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) kul att du gillar dom båda två! :D

2009-02-08 @ 20:22:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0