Ett hett tips

Va ren jag känner mig just nu! Tog en snabbdusch precis, tänkte att jag skulle hinna i en av pauserna på årets kock tävlingen men jag var lite för optimistisk. haha. Jag har kommit på att det är fruktansvärt skönt att bara ta en snabb dusch ibland. Ett exempel: istället för att tvätta bort sminket över handfatet (som man brukar göra) så tar man en dusch istället. Det gör att man känner sig så EXTREMT mycket renare. Det är ingen underdrift jag lovar haha.

Nu har jag tyvärr snart inget batteri kvar på datorn så det betyder att det är dags att runda av. Sitter där nere också så laddaren är inte i närheten. Haha, det känns som jag sitter ock ursäktar mig eller något. Talk to you all tomorrow?
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0