Every girls dream

Är det bara jag eller är nedervåningar läskiga på kvällarna? Själv håller jag mig helst borta från våran, det är helt enkelt läskigt att gå ner dit när det är mörkt. Känns som att det är där alla mördare håller hus (det är mördare jag är rädd för inte spöken eller likande). Ur mörkret kan det ju lixom hoppa ut någon utan att man ser personen från början, är det ljust ja då har man större chans att se mördaren innan han/hon hinner anfalla. Aa ni förstår säkert hur jag menar : P

En annan sak också är att jag TROR att jag har lyckats få igenom mitt förslag att göra en Walk in closet av vårat kontor. Jag föreslog fint att vi faktiskt inte behöver det rummet till kontor eftersom att alla har varsin dator redan och att vi faktiskt har en annan stationär dator i ett annat rum och alla papper och dylik kan vi bara ha i förrådet efter att vi rensat det (som vi ändå har planerat att göra snart). Mamma tyckte det var en bra idé! Jag har redan bestämt färg på rummet och vet exakt hur en av väggarna ska se ut hihi! Nu är det bara att hoppas på att det verkligen blir så, då skulle en av mina drömmar nästan bli helt sann! Jag drömmer om en egen walkincloset (vilken tjej gör inte det?), denna kommer inte vara endast min men ändå lixom! Wish me good luck!

Ska lägga mig och läsa Om jag kunde drömma nu och bara njuta av boken!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0