Every hearts day, hihi


Vet ni vad...
På lördag är det alla hjärtans dag. Eller va dum jag är haha, som om någon har undgått att höra det. Dagen då man ska fira med  vänner eller pojk/flickvän. Om jag ska vara ärlig brukar jag inte fira det alls. Har aldrig riktigt haft något att fira, men iår blir det omväxling. På lördagkväll blir det förmodligen bio med Theo, men inget är bestämmt ännu. Vad ska ni hitta på? Något roligt?

Nu måste jag nog gå och äta middag, för min träning börjar om 45 min : O.
Talk to you later
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Theo

tycker vi spikar bio på lördag;) fast vad vi hittar på efter kan vi ju diskutera;D<3

2009-02-11 @ 20:23:38
Postat av: Erika

Det kan vi göra, haha va syftar du på?:P

2009-02-11 @ 22:00:09
Postat av: Tobias

såklart du ska vara med :D

2009-02-12 @ 00:37:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0