Händelserik dag

Jag ska börja med att säga:
GRATTIS THEO PÅ FÖDELSEDAGEN! Idag bilr du med stor, hihi <33


Idag har jag haft en riktigt bra och skön dag! Började vid 9 då jag hade min första och nästan enda lektion. Efter det hade vi en nästan tre timmar lång håltimme som vi spenderade med att göra ett Aktiekunskapsarbete, äta lunch och försöka lösa korsord. haha det gick sådär kan jag säga. I alla fall efter det tittade jag på en film i ca 50 min på geografilektionen och efter det slutade jag. Skulle följa med Theo och hans kompisar men efter att vi hamnade på brommaplan fast vi int ens skulle dit så gav jag upp och åkte in till stan där jag gick och köpte fika och sedan upp till mammas arbete. Vi fikade tillsammans och sedan satt jag där och pluggade ett tag innan jag skulle iväg till frisören. Blev att färga om håret och sedan klippa upp det litegranna. Så nu känns det riktigt bra!
Varken mamma eller jag orkade laga middag idag så det slutade med att  vi åt middag på en restaurang inne i stan. Det var jätte mysigt! Ganska litet och jag vet inte hur jag ska förklara riktigt italienskt kändes det : D

(before picture, haha. Efterbild på håret får ni se imorgon eller något)
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: Emma

vi hade engelska irri.. tyvärr :/ ett stort grattis till theo föresten :)

2009-02-10 @ 22:26:04
Postat av: Anonym

hahah det e ingen fara jag sysselsatte mig med plugg;)

jag hälsade å han hälsade å tackade så mkt tillbaka:D

2009-02-10 @ 22:28:25
Postat av: Emma

vad bra hihi (a) haha vad snällt :)

2009-02-10 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0