Inte riktigt som jag hade tänkt mig


Den här mysiga sängen kröp jag ner i igår direkt efter att jag hade duschat. För en gångs skull kändes det lixom helt okej att lägga sig och läsa Målet. Tyvärr gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Ja ni kanske kan gissa vad som hände? RÄTT, nämligenatt jag somnade efter kanske max fyra sidor. Det positiva i det hela var ju i alla fall att jag läste lite och att jag somnade hyfsat tidigt så jag var inte trött på samma sätt idag när jag vaknade! : D
Att gå och lägga mig tidigt det är något jag måste testa att göra om...

Nu ska jag sätta mig och plugga lite Italienska, kom hem från skolan för inte speciellt länge sedan. Talk to you later?
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: anders

Hehe trodde du mena att du börja pulla ^^

2009-02-23 @ 18:16:18
Postat av: Anonym

ehm:S Hahahahah neej :P

2009-02-23 @ 18:33:01
Postat av: anders

Sorry. Brukar du pulla mycket? ^^

2009-02-24 @ 15:35:13
Postat av: Erika

du e störd

2009-02-24 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0