jahapp, då var det söndag då

Just nu ligger jag nerbäddad eller nerbäddad är fel ord för jag sitter upp inlindad i täcket, lutad mot väggen och med datorn i knät. Riktigt skönt är det! Frukost blir det nog när som helst och sedan ska jag iväg på match vid 13:45. Egentligen börjar inte matchen fören 15 men eftersom den är ända borta i Täby så tar det ett litet tag att åka.


Önska oss lycka till!
Filmen igår var i alla fall väldigt bra, den var inte alls som jag hade trott att den skulle vara. Den va mycket sorgligare. Om ni inte ser den på bio borde ni se den hemma, för den är helt klart värd att se.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) ja den är fin den!

2009-02-08 @ 13:13:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Erika

absolut :)

2009-02-08 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0