Magi

Vet ni vad jag har kommit fram till? Jo att ibland är nog mina händer magiska : O. Vänta jag ska ge er ett exempel, om jag sitter och sms.ar med någon och sedan får jag inget svar på ett tag då tänker jag "kanske inte hörde när det kom bäst jag kollar ändå". Så jag trycker på någon knapp så att displayen lyser upp och ser att... nej jag hade inte missat det. Sedan lägger jag ner mobilen igen, direkt när jag lägger ner den så får jag sms.et jag väntat på. Det här har inte bara hänt en eller två gånger utan MÅNGA. Lite läskigt eller hur?

Nog om det... den här kvällen har jag spenderat med att äta middag, titta på tv och umgås med mamma. Riktigt riktigt skönt helt enkelt. Känner att jag börjar bli lite sällskapsjuk nu. Suttit ensam hemma i två dagar snart måste jag träffa folk igen!

Nu ska jag nog underhålla mig med att spela något spel eller något, så hörs vi kanske lite senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0