Meine tag

Im home! Saknat mig mycket?
Om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt varit hemma ett tag men helt enkelt inte orkat skriva, haha. Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt... dagen har varit bra och eftermiddagen likaså. Nu hoppas man på att även kvällen ska bli det.

Efter skolan idag träffade jag med Theo, hans två kompisar och en av deras kusiner. Det blev middag (fast klockan bara var halv fem knappt) på Spånga Punkten. MÅNGA konstiga och roliga historier berättades, nästan så jag undrade ibland om allt det här verkligen va sant haha. Strax efter fem gick pendeln som alla skulle med, utom jag. Theo till Arlanda och sedan skåne och de andra bara in till stan tror jag, så i min ensamhet fick jag ta bussen hem : P. Jag hamnade här och nu sitter jag och Emma och disskuterar biofilmer till imorgon. Något förslag på vad man borde se?

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

benjamin button verkar sjukt bra! :) den skulle iallafall jag vilja se. den har ju fått väldigt bra kritik också :)

2009-02-06 @ 20:34:32
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Emma

kom på en till som jag tycker verkar sjukt bra och som ja skulle vilja se :p den hära revolutionary road, med kate winslet och leonardo DiCaprio! :)

2009-02-06 @ 20:38:05
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

vi funderade på benjamin button men den gick bara 17.30 i vby så :/ ÅÅH JUSTE! den vill jag också se :O

Fast nu har vi bokat till Seven Pounds den verkar också bra :D

2009-02-06 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0