Min "händelserika" kväll



Fin va? Jag tyckte i alla fall att den var rätt gullig : )

Då är kvällens aktiviteter slut, nu väntar bara duschen och sedan ska jag lägga mig och läsa lite. Imorgon blir det få lektioner i skolan men ändå en hyfsat lång dag och på kvällen ska jag sitta barnvakt åt mina kusiner. Får sällskap av Emma, Micke och Theo efter några timmar sen så det kan bli en riktigt mysig kväll. Just jag borde kanske berätta en lite rolig sak som hände på träningen idag. Ni vet i filmer så halkar ju folk på bananskal och sedan ramlar de med fötterna rakt upp i luften. På träningen fick i alla fall en för sig att hmm undra om det verkligen fungerar på riktigt. Hade slängt sitt skal på golvet så det var ju lixom bara att testa! Sagt och gjort! Hon testade lite försiktigt och mycket riktigt så var det väldigt halt. Då skulle självklart en till testa så hon tog sats och sprang på det, sedan ramlade hon haha precis som på film. Självklart skrattade alla och sen var det någon som sa: gör det igen så ska jag film! Så hon hoppade upp från golvet och sprang mot bananskalet och ramlade precis som första gången med benen upp i luften. Bara att denna gång så slog hon i svanskotan i golvet... hahahaha. Jag fattar inte ens hur hon över huvudtaget gick med på att göra det en gång till : P men men... haha.

Ska duscha nu, men vi hörs nog snabbt imorgon.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0