NYC

Eftersom att jag e sjuk (som ni alla redan märkt säkert) och jag inte har gjort någonting idag förutom att titta på film och öva på att pricka papperskorgen när jag kastar papper. Så tänkte jag passa på att drömma lite om New York, nu är det bara 23 dagar kvar och det är inte mycket alls!

Jag var där när jag va lite i och för sig var det bara en dag och jag kommer nästan bara ihåg att jag var inne i en stor leksaksaffär där jag fick välja vilken barbie jag ville. Det var rena drömmen haha. Nu ska jag i alla fall dit igen ungefär 11 år senare och jag vill nog göra lite eller MYCKET annat än att gå i leksaksaffärer, haha. Jag har tillexempel bestämt att jag ska köpa nya converse, höga och låga, att jag ska kolla på Forever21 och titta på ett hus där fasaden användes för att spela in central perk i vänner. Något mer jag borde göra? Säg gärna till om du har något förslag.

Nu måste jag återgå till Snabba Cash ett tag och sedan blir det middag.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0