promise me de? okej?

Nu är jag hemma igen och vrålhungrig! Har precis haft ett samtal med mina hära fiskar som gick ut på att de inte fick hoppa ut ur akvariet nu när jag har tagit bort locket ett tag, ja de lät ungefär såhär:

Okej bebisar! Nu måste ni lyssna på mig,
jag ska byta lampa till er för ni kanske har märkt att eran blinkar
och jag tror att ni blir ganska rädda av det.
Eller hur?
Så kolla, om ni hoppar ut ur akvariet nu när jag har tagit bort locket,
ja då kommer ni göra er jätte illa.
För de e långt till golvet och de e inge vatten utanför akvariet så ni kommer typ dö.
Förstår ni?

Måste äta något nu, känns som jag har gått ner flera storlekar : O
Hörs senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA kom hit o prata med min orm att den inte får bitas:D den fattar inte när jag säger nej:(

2009-02-19 @ 18:17:59
Postat av: Erika

Då e den dålig! : O mina fiskar e snälla därför de gör som jag säger. Om den bara bits är det lika bra att sälja den, haha ;P

2009-02-19 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0