Shoeshopping

Det är alltid roligast att köpa skorna med höga klackar, så självklart gör jag alltid det.  Det finns bara några problem,
  1. Jag använder det aldrig till "vardags".
  2. Jag får alltid ont i fötterna efter en liten stund när jag har gått i de.
  3. Jag kan INTE gå i de.
Ändå köper jag så ofta jag kan skor med klackar... men ni måste ju hålla med det är roligare å köpa höga skor än vanliga platta? Nu nyss kom jag på att jag skulle gå omkring lite i mina skor jag ännu inte kan gå i. Men titta vart jag hamnade...

Sittandes i sängen med skorna på. Av någon anledning är jag inte ens förvånad över mig själv haha.
Ska skriva klart det sista på bokförings uppgiften jag har nu, men vi hörs senare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0