Spel, haha det är underskattat


Min kväll blev inte alls som jag tänkt mig, men roligt hade jag! Jessica tog med sig ett spel, ja som ni ser på bilden ovanför . Haha vilket sjukt spel, vem kommer på något sådant? Jag kan berätta lite vad det innebar. Bland annat att man skulle hitta på historier med olika konstiga ord i samtidigt som man hade på sig ett par glasögon (som hon tanten på bilden), man skulle även säga ett ord så fort som möjligt och sedan skicka vidare typ (katt-tala-andra-antilop-palsternackor-roar-retas-strider) aa ni förstår principen. Den som tvekade, sa något som man redan sagt eller som hade ordet när tiden gick ut, den förlorade. Det här är i alla fall ett spel jag rekomenderar : P

Skriver nog mer imorgon, dagen har mycket kul att bjuda på.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

HAHAHAAHAHHAHA jag och ba "snälla förlåt!" HAHAHAHAHAH

2009-02-24 @ 01:36:59
Postat av: Erika

HAHAHAHA, jaa när du sa något or vi redan sagt eller vad va de? fel bokstav eller något. Snälla fööööööörrlåt! :P

2009-02-24 @ 01:39:01
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHAHA jaa, de var så sjuukt kul när issa sa de!! :D

2009-02-24 @ 16:34:42
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha jaa, det lät verkligen som att hon var ledsen och ångrade sig :P

2009-02-24 @ 16:35:33
Postat av: is

HAHAHAHAHHA :D

2009-02-24 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0