Stackars lilla Erika!!


Kände att jag måste få klaga lite nu, så några av de kommande meningar kan ni hoppa över om ni inte orkar läsa haha. Det var ett tag sen (eller okej jullovet) jag mådde så dåligt som jag gör nu. Blev bara riktigt jätte förkyld helt plötsligt, USCH USCH det här var inte alls kul! Så bara så ni vet så får ni gärna tycka jätte synd om mig just nu... det uppskattas *blink blink*.

Dagen spenderade jag med att umgås med släkten som var här, handla mat, diska (för hand, eftersom diskmaskinen kände att det var bra att lägga av nu) och så har jag sovit och tittat på Beck. Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig sova faktiskt!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0