tv-program värre än skräckisar?

Måste bara skryta lite för jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv! Idag eller för någon timme sedan blev jag av med min latte oskuld. Alltså inte att dricka de utan att faktiskt göra latte. Jag har haft som regel i hmm ja ett år i alla fall at INTE lära mig hur man gör latte. Anledningen var att om jag kunde skulle mina föräldrar säga åt mig att göra det till de hela tiden (precis som jag säger till de nu). Men idag var det alltså dags att lära sig och det var faktiskt på tiden för det är irriterande att bara kunna dricka det när de är hemma eller när de orkar göra det åt mig. Det jag skulle säga var i alla fall att den blev jätte god!


Nu sitter jag och tittar på Efterlyst. Det gäller ju att passa på när man har sällskap, för jag har ju min regel:
  • Titta ALDRIG på efterlyst ensam.
Det är en viktig regel. Är det bara jag eller är efterlyst riktigt obehagligt? Varje gång jag tittar på det själv så blir jag uppskrämd. Allt är så verkligt och mycket händer i närheten där man bor. Okej de e klart jag fattar att mycket sånt här händer på riktigt ändå men när man inte ser det på tv eller läser om det i tidningar (vilket jag nästan aldrig gör) då känns det inte lika verkligt. Det blir helt enkelt inte obehagligt på samma sätt. Jag säger bara såhär: Efterlyst är obehagligare än skräckfilm!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0