Usch och fy

Just nu känner jag bara att jag har ingen lust för någonting, helst av allt skulle jag vilja strunta i middagen, ta en dusch sedan lägga mig i sängen med ett glas oboy och kolla på någon film som egentligen saknar handling. Är det okej?

Kände mig hyfsat pigg och "kry" när jag väl gick till skolan idag på morgonen, ju längre dagen gick desto tröttare och segare blev jag. Nu känner jag mig bara helt slut!

Oj va suddig den andra bilden var, haha. Jag hade lite problem när jag skulle klä på mig idag på morgonen, visste inte alls vad jag skulle ta. Först provade jag jeanslegginsen med den svarta tröja, kändes lite mer uppklätt lixom. Men det slutade som vanligt med att jag bytte till en vanlig kofta haha. Typiskt mig? Japp. Ska göra något annat nu, eventuellt ta en dusch...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0