God morgon

Då har man hunnit duscha, äta frukost och nu sitter jag och tittar på vänner. Det här klippet är så klockrent HAHA, man bara måste skratta när man ser det.

Just nu är jag ungefär såhär ------------------------------------------------------- trött gånger 50. Somnade inte fören vid kanske tre tiden igår. Låg och läst Om jag kunde drömma och blev helt fast! När jag började läsa boken för ett tag sen fattade jag inte vad alla snackad om när de sa att den va så fantastisk. Men nu förstår jag verkligen, man kan helt enkelt inte sluta! Vill bara att allt hela tiden ska vara om Edward och Bella, så fort de lämnar varandra för att göra något annat börjar man läsa snabbare för att komma till den delen när de träffas igen.

Nu ska jag svara på Theos sms sedan krypa upp i sängen i mina sköna myskläder och sätta mig och läsa lite till i Om jag kunde drömma! : D Fast först måste jag tydligen skriva något till småföretagande uppgiften, äsch då!

(pigg man kan se ut : P )

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0