Utkast: HEMMA! ...

HEMMA! Snart kommer nog förmodligen Theo hit också, så ska vi börja laga middag. Mysigt va : ) Tjatig som jag är tjatade


Så mycket hann jag skriva när jag kom hem från skolan och sedan kom Theo så då stängde jag bara ner allt. Jag vet inte varför men jag gillar inte när folk sitter och läser det jag skriver samtidigt som jag skriver det : P

I alla fall det jag skulle berätta var att jag överlevde skoldagen och att vi skulle ställa oss och laga mat tillsammans. Jag bestämde vad vill skulle äta och sen var det bara för honom att hjälpa till, haha. Men gott blev det, vi åt kyckling och ungefär som klyftpotatis i ugnen. Sedan var det träning för min del och det är den jag nu kommer ifrån. Ska hoppa in i duschen vilken sekund som helst behövde bara få i mig någon mat innan. Men nu är ju det gjort så... : ) Juste ska visa vilket konstverk jag och en i min klass skapade på lektionen, se och njut:

Oj han hamnade snett, men men orkar inte fixa det nu. Han skapades i alla fall av: Rita en del var effekten. Så vi ritade en detalj och sedan var det nästas tur... ja ni förstår ; )

Nu blir det att hoppa in i duschen
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0