Mycket har blivit gjort!

OJ!! har inte skrivit sedan i torsdags, skandal alltså. I och för sig har jag knappt hunnit sitta vid datorn alls på hela fredagen och lördagen. I fredags direkt efter skolan åkte jag och Jessica in till stan för att titta lite. Där köpte jag en kjol och en jätte söt liten väska sedan blev det brottom hem. Klockan hade hunnit blivit nästan 18 innan jag kom hem. Hann äta lite middag och göra mig iordning, sedan var det dags att gå. Premiär på krogen blev det nämligen och jag passade på att använda min nyinköpta kjol och väska. I alla fall... såhär såg den ut:

(Oj, det syns inte så jätte bra men)
Jag hade hur som helst riktigt roligt, så nu väntar jag bara på att tjejkompisarna ska fylla 18 så jag har några tjejer att gå med och inte bara killar ; ) haha. Lördagen då..., den spenderade jag med att spela match, gå på bio och se (i taket lyser stjärnorna) som var riktigt bra och senare på kvällen kom det hit lite folk och vi tittade på film allihopa.

En riktigt rolig och fullspäckad helg har jag haft!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0