What's wrong with me?

Jag kan bara inte somna! Förstår inte varför för jag har varit trött och kännt mig seg hela dagen... kanske tänker jag bara för mycket. Som vanligt. Hittills har jag hunnit tänka igenom massor t.ex.
  • Vilka kläder jag ska ha på mig på onsdag när vi åker till New York.
  • Vilka skor jag ska ha med mig.
  • Några saker jag ska göra imorgon, som att tillexempel fixa till ett par byxor, packa (eftersom jag inte börjat än och inte hinner på tisdag) och att jag ska sätta både ansiktsmask och hårinpacking.
  • Jag har bestämt att på tisdag då jag ska va med Emma på dagen så ska jag ta med mig henne och kolla på en väska jag verkligen vill köpa (den är billig och snygg, såg den på en hemsida för någon dag sen).
  • Jag har till och med tänkt ut roliga saker vi skulle kunna göra nu när tjejerna fyller år snart! (men vad det är tänker jag bara berätta för de).
  • Hunnit fundera på hur kul det verkligen skulle vara att åka iväg någon dag i sommar och göra något kul med tjejerna.
Ja det där är bara några saker jag har hunnit fundera igenom... Mina ögon värker för att de e så trött men ändå kan jag inte somna! Tyck synd om mig hurrni! Blir nog till att titta på ett avsnitt till av The City så kanske jag kan somna sen.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

jääklar irri, halv 5?:O du är crazy haha

2009-02-23 @ 11:58:03
Postat av: Erika

jaaaa:O haha jag somnade någon gång strax efter 6 sen :/

2009-02-23 @ 12:31:29
Postat av: Emma

OMG haha irri!!! :O

2009-02-23 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0