Bättre än förväntat

Hemma! Har till och med hunnit äta lite mellis också så hoppas det inte är middag för tidigt haha. Jag är trött det måste jag erkänna MEN dagen var inte så illa som jag trodde den skulle bli. Lektionerna har rullat på vi har bokfört, räknat matte, arbetat med våra affärsideér och läst. När vi läste på svenskan kände jag verkligen hur trött jag var efter en halvtimme började all text flyta ihop och jag vaknade till med ett ryck när jag höll på att tappa boken, haha. Klarade mig ändå igenom hela lektionen utan att somna på riktigt, så jag är nöjd ; ) !

Nu ska jag byta om till mjukisbyxor och sedan ta bort nagellacket för att kunna måla på nytt. Denna gång blir de korallfärgade. Så fint så.

Titta så fint!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0