Day off

Är jag den enda som inte tycker att det alltid är så jätte skönt att ha jeans? De är ofta så hårda lixom... Idag däremot slog jag till på jeans, vi slutade ju trotts allt 11.10.
 
Det är faktiskt snyggt med jeans... kanske ska börja använda det lite mer igen. Passade även på att ha min fina kofta, jag köpte på rea på Indiska : )

Vad ska jag hitta på hela eftermiddagen då? Tänkte ju åka och träna efter skolan, men kom på att jag hade träning ikväll. Så då kändes det lite onödigt att göra det idag. Kanske hinner på fredag istället. Ska nog gå ner och titta om det är någon bra film på någon av filmkanalerna istället. Och vet ni vad? Min lunch idag blev jätte god! Jag var så sugen på tonfisk så jag bestämde mig för att koka pasta och äta tonfisksås till, riktigt gott blev det och mätt är jag också : )

Vi hörs senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

vad söt koftan var :)

2009-01-14 @ 19:27:51
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

taack så jätte mkt :D

2009-01-14 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0